| | thinking, thinking and thinking | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Lucy

Aantal berichten: 92 Equi-Lords Points: 145 Registratiedatum: 03-02-12
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: That's a secret! Sort Of Shapeshifter: kat-achtige:: jaguar
 | Onderwerp: thinking, thinking and thinking ma feb 20, 2012 11:21 am | |
| Lucy verveelde zich enorm zonder Alex. Maar Alex was de hele tijd met haar liefje bezig. Misschien beterde dat binnekort wel? Lucy wandelde in het park. Ze had een skinnyjeans aan, naaldhakken, een T-shirt met een jas erover. Het was nog wel winter, maar het was al stukken warmer geworden. De natuur was er prachtig en de zonnestralen werden weerkaatst door de vijver. Uiteindelijk ging ze maar op een bankje in de zon zitten. Uit haar leren handtas, nam ze een klein notitie boekje en een pen. Ze begon vanalles te verzinnen en te bedenken voor haar cheerleadingteam. Cheers en moves en natuurlijk ook wedstrijden. Ze zuchtte, haar inspiratie was op. Er waren niet veel mensen in het park merkte ze op. Maar ze zag wel iemand haar richting uit komen, het was iemand die ze nog nooit gezien had. Hopelijk was het een aardige persoon, ze had niet veel zin in bekvechten vandaag. |
|
 | |
Lars

Aantal berichten: 63 Equi-Lords Points: 130 Registratiedatum: 18-02-12
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: All hot girls of corse Sort Of Shapeshifter: White Dragon
 | Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking ma feb 20, 2012 11:33 am | |
| Hij had pas zijn zus weer gezien en haar idiote vriendje. Hij had nog altijd kots nijgingen van die gast. Hij was in het park aan het wandelen en had een wit lere vestje aan met een zonnebril. Plots zag hij een lekker kippetje zitten ze was iets aan het opschrijven. Hij deed zijn zonnebril een beetje omlaag en keek met zijn draken ogen naar het boekje. Cheerleading oefeningen? Interresant een cheerleader dus die waren altijd heet en zeker als ze zulke strakke kleren aan hadden. Hij liep op het meisje af en grijnsde. Wat doet een meid zoals jij hier helemaal alleen? Hij lachte een scheve grijns waar alle meisjes voor vielen. Hij stond nog steeds voor haar en keek haar onderzoekend aan door zijn zonnebril. |
|
 | |
Lucy

Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: That's a secret! Sort Of Shapeshifter: kat-achtige:: jaguar
 | Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking wo feb 22, 2012 2:06 pm | |
| Wat doet een meid zoals jij hier helemaal alleen? De jongen grijnsde naar haar, best schattig. Maar Lucy liet er niets van merken en stond recht, ze stond bijna tegen hem aan. Met een grijns keek ze naar de jongen. "Notities voor mijn cheersquad." Ze glimlachte naar de jonge voor haar. "Wat doe jij hier?" Vroeg ze verleidelijk. Met stoute ogen keek ze de jongen recht in zijn ogen. Ze stak het boekje en de pen weg in haar leren tas van Chanel. Ze zag hem wel zitten, maar was hij het ook wel waard? Tja, als je squad wil leiden, moet je toch een lekkere jongen hebben? "Zo'n lekker ding als jij moet toch ook een prachtige naam hebben? Vertel eens." Fluisterde ze in zijn oor terwijl ze met haar hand langs zijn kaak af streelde. |
|
 | |
Lars

Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: All hot girls of corse Sort Of Shapeshifter: White Dragon
 | Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking wo feb 22, 2012 7:38 pm | |
| Het lekker ding stond recht, ze stond bijna tegen hem aan. Met een grijns keek ze naar hem, Hij lachte een scheve grijns. "Notities voor mijn cheersquad." Ze glimlachte naar hem,natuurlijk dacht hij in zich zelf hij wist al wat ze aan het doen was maar het was een handige vraag om een gesprek te beginnen. "Wat doe jij hier?" Vroeg ze verleidelijk. Met stoute ogen keek ze de jongen recht in zijn ogen. Oe ze wilde het dus zo spelen! Ze stak het boekje en de pen weg in haar leren tas van Chanel. "Zo'n lekker ding als jij moet toch ook een prachtige naam hebben? Vertel eens." Fluisterde ze in zijn oor terwijl ze met haar hand langs zijn kaak af streelde. Hij lachte en sloeg zijn arm om haar middel zodat hij makkelijker bij haar oor kon. Mijn naam is Lars schoonheid. En jouw naam is ? Zei hij met een honing zoete stem terwijl hij met zijn hand over haar fluweel zachte haar ging. Zijn achternaam liet hij expres weg hij wist niet goed tot hoe ver Luna's reputatie ging. Maar zeg eens hoe oud ben jij eigenlijk? Ze zag er best oké uit. |
|
 | |
Lucy

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking wo feb 22, 2012 9:56 pm | |
| Een stevige hand sloeg om zijn middel. Mijn naam is Lars schoonheid. En jouw naam is? Hij streelde door haar haren. Maar zeg eens hoe oud ben jij eigenlijk? Lucy grijnsde en haar lippen raakte de jongen zijn hals. "Vijftien, maar leeftijd is niet belangrijk, hé lieverd?" Vroeg ze met een poeslieve stem. Ze mocht hem wel. Haar zachte, volle lippen kuste de jongen zijn kaak. Ze vroeg zich af hoe lang de jongen dit spelletje nog zou volhouden. Lucy vond het wel leuk, ze moest dit wat vaker doen. Voor de eerste keer vond ze het best wel goed gelukt. Lucy ging nog een beetje dichterbij en stond nu volledig tegen hem. Haar lichaam raakte nu het zijne. Ze keek naar boven, recht in de jongen zijn ogen. Ze waren best speciaal. |
|
 | |
Lars

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking wo feb 22, 2012 10:05 pm | |
| Plots raake haar lippen zijn hals. Hij hoopte dat zijn koude huid haar niet te hard opviel. Dat was het nadeel van een draak zijn je lichaamstemperatuur lag wat lager. "Vijftien, maar leeftijd is niet belangrijk, hé lieverd?" Vroeg ze met een poeslieve stem. Hij lachte een scheve en speelse lach. Een jongere vrouw dus spannend! Echt kincky! Het meisje stond nog wat dichter tegen hem hij vond het wel leuk zo een lekker ding als een stikker tegen zijn lijf geplakt. Hij was blij dat hij de afgelopen jaren flink getraint had zodat hij nu kon pronken met zijn sixpack. Ze gaf hem een zoen op zijn wang en hij keek haar even verward aan. Man deze stond zo heet als een popcorn in een vulkaan! Ze staarde met haar ogen in de zijne en voor hij het echt door had ging hij met zijn lippen tegen de hare. Haar adem was zo zoet als de geur van haar parfum en haar lippen! Waren fantastisch. Hij zoende haar voor hen beide en hij wist eigenlijk niet echt of ze wel terug zoende... |
|
 | |
Lucy

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking wo feb 22, 2012 10:25 pm | |
| Opeens kuste de jongen haar. Dit was niet goed, helemaal niet goed. Maar ondanks alles kuste ze met hem mee. Hield die jongen echt van haar? Ze dacht dat hij alleen maar een spelletje met haar speelde. Na enkele seconden loste ze de kus en keek hem weer recht in zijn ogen. "Je kust goed." Ze sloot haar ogen en kuste hem opnieuw. Hij was best leuk om te zoenen. Haar hand gleed over zijn borstkas en zijn buik. Ze voelde een sixpack. Ze glimlachte en stopte met kussen. "Jij bent sterk zeg, jij wil me wel beschermen als iemand me aanvalt hé?" vroeg ze poeslief terwijl ze met haar hand over zijn wang streelde. Het voelde zo glad, hij had zich zeker weten pas geschoren. Wat een eerste ontmoeting, dacht ze. |
|
 | |
Lars

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking do feb 23, 2012 10:09 am | |
| Ze kuste terug en het was zalig veel beter dan al die keren dat hij met dreuzel meisjes had gezoend. Die hadden net niet dat....dat....magische toefje! Na enkele seconden loste ze de kus en keek hem weer recht in zijn ogen. "Je kust goed." Hij grinnikte. Jij ook. was het enige wat hij kon uitbrengen voor Ze haar ogen sloot en hem opnieuw kustte. Hij opende haar mond en bracht zijn tong naar binnen. Dit keer was het nog magischer die meid kon er echt wat van. En zijn ervaring hielp natuurlijk ook een beetje. Hij voelde hoe het meisje aan zijn buik voelde en toen stopte ze met kussen. "Jij bent sterk zeg, jij wil me wel beschermen als iemand me aanvalt hé?" vroeg ze poeslief terwijl ze met haar hand over zijn wang streelde. Hij lachte een speelse grijns. En wat als ik die iemand ben? Hij grijnsde nog harder en duwde haar omver. Wel zachtjes en hij zorgde dat ze zacht neer kwam op een zacht en proper bloemenveldje. Hij boog zich over haar en steunde op zijn armen. En wat ga je nu doen schat? Zei hij met een nog grotere grijns. |
|
 | |
Lucy

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking ma feb 27, 2012 12:35 pm | |
| En wat als ik die iemand ben? Hij duwde haar om en ze belandde in een plantenbak, ze vond het niet echt romantisch. Wat was? Een plant? En wat ga je nu doen schat? Lucy grijnsde poeslief. "Let maar eens op!" Ze stampte in zijn edele delen en de jongen crepeerde van de pijn. Lucy stond recht en grijnsde. "Niemand gooit mij tussen de planten!" Ze draaide zich om en wandelde heupwiegend weg. Wat dacht hij wel niet? |
|
 | |
Lars

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking ma feb 27, 2012 12:40 pm | |
| Lucy grijnsde poeslief. "Let maar eens op!" Ze stampte in zijn edele delen Hij deed even een paar passen achteruit waar sloeg dat nu weer op? Lucy stond recht en grijnsde. "Niemand gooit mij tussen de planten!" Ze draaide zich om en wandelde heupwiegend weg. Hij gromde en met een razende snelheid had hij het meisje ingehaald en tegen een muur geduwd. Hij klemde haar stevig vast en kuste haar toen hij voelde duidelijk dat ze dat niet wilde maar het kon hem niet schelen. Hij streelde met zijn ene hand aan het begin van haar heuveltjes en liet haar toen los. Nu mag je gaan schat! zei hij met een valse grijns hij had gekregen wat hij wilde. |
|
 | |
Lucy

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking ma feb 27, 2012 12:46 pm | |
| Opeens stond de jongen weer bij haar. Ze werd tegen de muur gedrukt en gekust Hij streelde haar. Ze probeerde zich ertegen te verzetten, maar hij was ze sterk. Ze voelde hoe zijn hand naar haar heuveltjes gleed. Toen liet hij haar los. Nu mag je gaan schat! Ze keek bang naar de jongen en was blij dat ze hem niet verder leerde kennen. Het was een freak! "Niemand komt aan mijn lichaam zonder mijn toestemming!" schreeuwde ze grommend ze. Haar ogen leken wel vuur te schieten en dreigend ging ze naar de jongen toe. Niemand gebruikte haar als speeltje! Niemand! Die jongen zou dat dubbel en dik terugbetaalt krijgen. Met een harde klap kwam haar hand in zijn gezicht terecht. Man, dat voelde goed. Ze siste nog eens kort en draaide zich toen om. Rustig en koeltjes wandelde ze de weg van de jongen. |
|
 | |
Lars

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking di feb 28, 2012 12:42 pm | |
| "Niemand komt aan mijn lichaam zonder mijn toestemming!" schreeuwde ze grommend ze. Hij vond het alleen maar comisch dit was echt het beste speeltje dat hij ooit gehad heeft. Toen kwam ze "dreigend" naar hem toe. Wat zou ze nu doen? Vroeg hij zich af met nog steeds een grijns op zijn gezicht. Met een harde klap kwam haar hand in zijn gezicht terecht. Hij stopte met lachen en zijn mond veranderde in een ijskoude streep. Ze wilde vluchten maar daar was het nu te laat voor. Lars trilde helemaal en veranderde in zijn angstaanjagende witte draak. Hij vloog de lucht in en spuwde een vuurcirkel rond lucy zodat ze niet kon ontsnappen. Hij vloog naar haar toe en gromde hard. Hij sloot zijn staart om haar heen. En veranderde toen terug. (met broek) Hij hield haar in een ijzere greep vast en lachtte. Domme domme Lucy. Ik had het bij een aanraking willen houden maar nu je me geslagen hebt heb ik denk ik wel recht op meer.... Met zijn hand duwde hij haar tegen zich aan. Zijn draken kant was nu de baas.
|
|
 | |
Lucy

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking di feb 28, 2012 12:47 pm | |
| Opeens begon de jongen te trillen en ze wilde rennen. Maar ze kon geen kant op, overal was vuur. Bang keek ze naar boven, een witte draak. Hij kwam naar haar toe en ze voelde zich machteloos. Met een ijzeren greep, nam hij haar arm vast. Ze slikte, maar liet geen angst zien. Domme domme Lucy. Ik had het bij een aanraking willen houden maar nu je me geslagen hebt heb ik denk ik wel recht op meer.... Ze werd tegen zijn lichaam aangedrukt. Ze probeerde hem weg te duwen maar het lukte niet, zelfs bijten hielp niet. Dan was er nog maar één optie, Ze krijste, heel luid. De hele school had het zeker wel gehoord. Hopelijk kwam er snel hulp, hulp die deze gekke draak aankon. Ondertussen probeerde ze zich nog te verdedigen, maar hij was niet te stoppen. |
|
 | |
Lars

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking di feb 28, 2012 9:02 pm | |
| Ze probeerde hem van zich af te schudden door te bijten en te schoppen maar hij negeerde haar zijn instinct had hem helemaal in beslag genomen. Plots schreeuwde ze als een bezetene. Hij wist dat als ze zo bleef door doen dat ze de hele school bij elkaar riep. Hij sloeg haar met zijn vlakke hand op haar gezicht en stopte toen zijn hand voor haar mond. Hij ging met zijn kin over haar schouder hangen en fluisterde met een abnormaal duistere stem. Oké nu gaan we eens kijken of je nog een maagdje bent. Hij lachte een valse lag en duwde haar een beetje naar voren zodat het makkelijker voor hem werd. Hij knoopte haar broek los en liet die een beetje zakken toen ging hij in haar ze stribbelde tegen maar ze kon niet tegen zijn ijzere greep. Hij vond het zalig en zeker omdat hij wist dat hij het zo ruw deed dat Lucy onmenselijk veel pijn moest voelen.
Laatst aangepast door Lars op do maa 01, 2012 8:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |
Lucy

| Onderwerp: Re: thinking, thinking and thinking do maa 01, 2012 12:30 pm | |
| Een vlakke hand sloeg tegen haar gezicht en zijn hand liet haar geschreeuw stoppen. Oké nu gaan we eens kijken of je nog een maagdje bent. Haar ogen werden groot. Ze probeerde alles om weg te komen, maar het lukte niet. Ze voelde hoe haar jeans opengeknoopt werd. Toen kwam hij dichterbij en gebeurde het. Ze beet met haar hoektanden in zijn hand en begon weer om hulp te schreeuwen, dit keer moest er wel iemand zijn die het gehoord had. Het deed pijn, op de manier zoals hij het deed en ze kon haar tranen niet bedwingen. Pijnkreten ontsnapte uit haar mond. Maar hij was te sterk. Ze was hulpeloos, een tranenstroom vloeide uit haar ogen. Het was te laat. |
|
 | |
| | thinking, thinking and thinking | |
|