| | So you are the guy who's dating my sis! [Eron] | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Luna Admin

Aantal berichten: 340 Equi-Lords Points: 377 Registratiedatum: 26-01-12
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
 | Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 6:49 pm | |
| 'zou Hugo leuk vinden, eindelijk een leerling die hij steeds kan bestraffen en op de ergste manier nog wel.' Zijn stem was koud en hij ging naast Luna staan. Luna keek even verbaast en een beetje boos naar Eron. Zo kende ze hem niet hij was altijd zo lief. Van haar broer verwachtte ze zoiets maar van hem... Lars wilde Eron slaan maar ze hield hem tegen. Hij richtte zich weer op Luna. Ik hoop echt dat je je controle bij hem verliest en hem platdrukt tegen het aardoppervlak. Hij keek kwaad naar Eron. Luna keek hem afkeurend aan. Hij ging naar Luna en gaf haar een knuffel. Dag sissie ik ga even het terrein verkennen. Maar roep me als die kat iets doet wat je niet leuk vind. Dan kom ik hem met alle plezier in elkaar slaan. Hij gaf Luna een kus op haar wang en keek zuur naar Eron. Toen verdween hij. Luna durfde Eron niet aan te kijken hij zou vast boos op haar zijn omdat ze lars verzwegen had. _________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
Eron

Aantal berichten: 181 Equi-Lords Points: 280 Registratiedatum: 03-02-12 Leeftijd: 14 Woonplaats: in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
 | Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 1:17 pm | |
| Luna keek even verbaast en een beetje boos naar Eron. Zo kende ze hem niet hij was altijd zo lief. Van haar broer verwachtte ze zoiets maar van hem... Lars wilde Eron slaan maar ze hield hem tegen. Hij richtte zich weer op Luna. Ik hoop echt dat je je controle bij hem verliest en hem platdrukt tegen het aardoppervlak. Hij keek kwaad naar Eron. Luna keek hem afkeurend aan. Hij ging naar Luna en gaf haar een knuffel. Dag sissie ik ga even het terrein verkennen. Maar roep me als die kat iets doet wat je niet leuk vind. Dan kom ik hem met alle plezier in elkaar slaan. Hij gaf Luna een kus op haar wang en keek zuur naar Eron. Toen verdween hij. Luna durfde Eron niet aan te kijken hij zou vast boos op haar zijn omdat ze lars verzwegen had. Eron schudde zijn hoofd en keek de jonge na, toen hij uit zicht was verdwenen zei hij rustig 'Ik snap best dat je niks over hem hebt verteld.' HIj sloeg een arm om haar middel en keek niet boos maar een beetje meelevend, het moest zeker een horror zijn om met zo een freak te leven. |
|
 | |
Luna Admin

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 3:52 pm | |
| Eron schudde zijn hoofd en keek de jonge na, toen hij uit zicht was verdwenen zei hij rustig 'Ik snap best dat je niks over hem hebt verteld.' HIj sloeg een arm om haar middel en keek niet boos maar een beetje meelevend, het moest zeker een horror zijn om met zo een freak te leven. Ze keek hem in zijn ogen. Nee Eron ik denk dat je het niet begrijpt. Ik heb lars niet verzwegen omdat hij zo...Larsig is. Ze zuchte. Ik hem hem verzwegen omdat ik hem wilde beschermen. Hij was bij het "ongeluk" van mijn ouders en hij heeft alles gezien. Ik wilde niet dat hij zo zou worden als ik. Maar ik was er zeker van dat als hij shapeshifting zou leren hij ook een draak zou worden. Omdat mijn moeder een salamander was en mijn vader een Fenix. Als dat soort shapeshifters kinderen krijgen worden ze bijna altijd draken. Ik wilde dat bij Lars voorkomen door hem afte schijden van de magische wereld en hem bij dreuzels onder te brengen. Maar ik had kunnen weten dat Lars een weg naar magie zou vinden en zijn shapeshifter ontdekken. Ik heb gefaald in mijn bescherming. Ze keek hem nog even aan en verschool haar hoofd toen tegen zijn borstkas. Ze had alweer gefaald ze was gewoon een mislukking. Ze had haar ouders beloofd dat ze hem ging beschermen maar zelfs dat kan ze niet. _________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
Eron

Aantal berichten: 181 Equi-Lords Points: 280 Registratiedatum: 03-02-12 Leeftijd: 14 Woonplaats: in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
 | Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 4:11 pm | |
| 'Nee Eron ik denk dat je het niet begrijpt. Ik heb lars niet verzwegen omdat hij zo...Larsig is. Ze zuchte. Ik hem hem verzwegen omdat ik hem wilde beschermen. Hij was bij het "ongeluk" van mijn ouders en hij heeft alles gezien. Ik wilde niet dat hij zo zou worden als ik. Maar ik was er zeker van dat als hij shapeshifting zou leren hij ook een draak zou worden. Omdat mijn moeder een salamander was en mijn vader een Fenix. Als dat soort shapeshifters kinderen krijgen worden ze bijna altijd draken. Ik wilde dat bij Lars voorkomen door hem afte schijden van de magische wereld en hem bij dreuzels onder te brengen. Maar ik had kunnen weten dat Lars een weg naar magie zou vinden en zijn shapeshifter ontdekken.' Ik heb gefaald in mijn bescherming. Ze keek hem nog even aan en verschool haar hoofd toen tegen zijn borstkas. Ze had alweer gefaald ze was gewoon een mislukking. Ze had haar ouders beloofd dat ze hem ging beschermen maar zelfs dat kan ze niet. Hij suste rustig en zei heel zacht dat zij alleen kon horen 'Nouja hij heeft wel wat meer beheersing dan jij, en jij kon er ook niks aan doen dat hij dit school heeft gevonden. hij is al oud genoeg om zelf iets te kiezen en hij kan zich heus wel beschermen want weetje we moeten allemaal onze zussen en broers na een tijdje laten gaan, dat meot ik ook binnenkort doen met me zusje en dat vind ik geen prettige gedachten...maar zulke dingen moeten gebeuren.' Er kwam een zucht vrij uit zijn mond en hij dacht aan zijn eigen zus, ze was lastig met karakter en dat kwam door dat het zijn eigenkarakter erg leek. Maar een ding was heel zeker ze hadden een hele goede band met elkaar. 'Je hebt alles gedaan waarvoor je in staat was en nu is het zijn keuze of hij het respecteert of niet.' Zei hij uiteindelijk.
|
|
 | |
Luna Admin

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 4:40 pm | |
| Hij suste rustig en zei heel zacht dat zij alleen kon horen 'Nouja hij heeft wel wat meer beheersing dan jij, en jij kon er ook niks aan doen dat hij dit school heeft gevonden. hij is al oud genoeg om zelf iets te kiezen en hij kan zich heus wel beschermen want weetje we moeten allemaal onze zussen en broers na een tijdje laten gaan, dat meot ik ook binnenkort doen met me zusje en dat vind ik geen prettige gedachten...maar zulke dingen moeten gebeuren.' Er kwam een zucht vrij uit zijn mond en hij dacht aan zijn eigen zus, ze was lastig met karakter en dat kwam door dat het zijn eigenkarakter erg leek. Maar een ding was heel zeker ze hadden een hele goede band met elkaar. 'Je hebt alles gedaan waarvoor je in staat was en nu is het zijn keuze of hij het respecteert of niet.' Zei hij uiteindelijk. Ze keek naar hem en gaf hem een tongzoen. Ze stopte. Je hebt gelijk Eron hij moet zijn eigen boontjes leren doppen en trouwens ik moet me nu concentreren op jouw. En ze was er bijna zeker van dat Master Sykes haar broertje weer zou wegsturen. Die gedachte luchte haar op maar ze wilde nu aan Eron denken op dat moment kuste ze hem nog eens.
_________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
Eron

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di feb 21, 2012 10:44 am | |
| Ze keek naar hem en gaf hem een tongzoen. Ze stopte. Je hebt gelijk Eron hij moet zijn eigen boontjes leren doppen en trouwens ik moet me nu concentreren op jouw. En ze was er bijna zeker van dat Master Sykes haar broertje weer zou wegsturen. Die gedachte luchte haar op maar ze wilde nu aan Eron denken op dat moment kuste ze hem nog eens. Hij beantwoorde haar kus en streelde zachtjes haar haar, Dit meisje was alles voor hem en niemand zou haar kunnen vervangen en zelfs haar broer zou niet zover krijgen om haar te verlaten. Toen schoot er iets in zijn hoofd en voorzichti haalde hij ee brief voor haar te voorschijn en topte met kussen 'Hier deze is voor jou van mijn ouders, hier staat in waar we verzamelen en hoe laat je bij ons huur huis in Little Hangleaton moet komen...Ze willen je eerst goed leren kennen voor de ritueel.' Hij gaf haar de brief die nog dicht was en glimlachte lichtjes. |
|
 | |
Luna Admin

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di feb 21, 2012 3:29 pm | |
| Toen schoot er iets in zijn hoofd en voorzichti haalde hij ee brief voor haar te voorschijn en topte met kussen 'Hier deze is voor jou van mijn ouders, hier staat in waar we verzamelen en hoe laat je bij ons huur huis in Little Hangleaton moet komen...Ze willen je eerst goed leren kennen voor de ritueel.' Hij gaf haar de brief die nog dicht was en glimlachte lichtjes. Luna schrok even maar nam toen de brief aan. Ze las hem in haar hoofd hij was zo formeel en tegelijkertijd ook heel uitnodigend. Ze lachte even en keek hem toen vragend aan. Maar je komt toch mee hè? Ze keek hem smekend aan ze hoopte zo dat hij mee zou gaan dat zou haar zenuwen bedwingen. _________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
Eron

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di feb 21, 2012 4:48 pm | |
| Luna schrok even maar nam toen de brief aan. Ze las hem in haar hoofd hij was zo formeel en tegelijkertijd ook heel uitnodigend. Ze lachte even en keek hem toen vragend aan. 'Maar je komt toch mee hè?' Ze keek hem smekend aan ze hoopte zo dat hij mee zou gaan dat zou haar zenuwen bedwingen.'Tuurlijk kom ik met je mee lieve schat, maar voor de ritueel moet ik eerder weg om alles klaar te maken en jij gaat met me zusje jezelf klaar maken en ook zij zal je alles vertellen wat je moet doen.' Zei hij zacht en kuste haar voorhoofd. Ze zou prachtige kleren krijgen om aan te doen bij het ritueel. En hij zou moeten helpen om alles klaar maken. |
|
 | |
Luna Admin

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di feb 21, 2012 6:18 pm | |
| 'Tuurlijk kom ik met je mee lieve schat, maar voor de ritueel moet ik eerder weg om alles klaar te maken en jij gaat met me zusje jezelf klaar maken en ook zij zal je alles vertellen wat je moet doen.' Zei hij zacht en kuste haar voorhoofd. Ze zou prachtige kleren krijgen om aan te doen bij het ritueel. En hij zou moeten helpen om alles klaar maken. Dus ze zou eindelijk zijn misterieuse zus gaan ontmoeten. Maar alleen met haar in één kamer zonder Eron? Beangstigde haar toch een beetje. Eron wat voor iemand is je zus? Vroeg ze terwijl ze hem knuffelde en met zijn haar speelde. Wat was hij toch een schatje vooral met die heldere blauwe ogen die haar veelbelovend aanstaarde. _________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
Eron

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] wo feb 22, 2012 1:22 pm | |
| Dus ze zou eindelijk zijn misterieuse zus gaan ontmoeten. Maar alleen met haar in één kamer zonder Eron? Beangstigde haar toch een beetje. 'Eron wat voor iemand is je zus?' Vroeg ze terwijl ze hem knuffelde en met zijn haar speelde. Wat was hij toch een schatje vooral met die heldere blauwe ogen die haar veelbelovend aanstaarde. HIj glimlachte breed en zei toen zachtjes op een geheime toon 'Ze is heel eng...een monster, ze heeft gif groene ogen en het engste is ze lijkt vreselijk veel op mij...' toen glimlachte hij breder en ging verder op een normale toon 'We lijken heel erg veel op elkaar alleen is zij een stuk rustig en heeft ze meer zelf beheersing dan ik.' Hij speelde met haar prachtige blond haar en keek mysterieuze naar zijn schat. |
|
 | |
Luna Admin

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] do feb 23, 2012 4:47 pm | |
| HIj glimlachte breed en zei toen zachtjes op een geheime toon 'Ze is heel eng...een monster, ze heeft gif groene ogen en het engste is ze lijkt vreselijk veel op mij...' toen glimlachte hij breder en ging verder op een normale toon 'We lijken heel erg veel op elkaar alleen is zij een stuk rustig en heeft ze meer zelf beheersing dan ik.' Hij speelde met haar prachtige blond haar en keek mysterieuze naar zijn schat. Luna trok een gemaakt geschrokken gezicht. Wat!? Nog meer zelfbeheersing?! Bestaat jouw hele familie soms uit perfecte wezens? Of zijn het allemaal goden met een lekker kontje zoals jij? Zei ze speels. Ze kon het niet laten om hem afentoe te plagen hij was gewoon veel te lekker om niet geplaagd te worden. Ze deed met haar vingers zijn gezicht weer normaal niet langer die mysterieuse grijns erop. En gaf hem toen een klein zoentje op zijn neus. Na dat is je straf om zo perfect te zijn zei ze gemaakt boos. Toen zette ze weer een serieuse blik op. Maar wanneer gaan we nu precies naar je ouders? Dan kan ik me er mentaal op voorbereiden. Vroeg ze met een schattig lachje waardoor de kuiltjes weer tevoorschijn kwamen. _________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
Eron

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] vr feb 24, 2012 6:54 pm | |
| Luna trok een gemaakt geschrokken gezicht. Wat!? Nog meer zelfbeheersing?! Bestaat jouw hele familie soms uit perfecte wezens? Of zijn het allemaal goden met een lekker kontje zoals jij? Zei ze speels. Ze kon het niet laten om hem afentoe te plagen hij was gewoon veel te lekker om niet geplaagd te worden. Ze deed met haar vingers zijn gezicht weer normaal niet langer die mysterieuse grijns erop. En gaf hem toen een klein zoentje op zijn neus. Na dat is je straf om zo perfect te zijn zei ze gemaakt boos. Toen zette ze weer een serieuse blik op. Maar wanneer gaan we nu precies naar je ouders? Dan kan ik me er mentaal op voorbereiden. Vroeg ze met een schattig lachje waardoor de kuiltjes weer tevoorschijn kwamen. Hij haalde zijn schouders op 'Ik heb echt geen idee me ouders sturen wel een brief naar me wanneer ze kunnen.' Hij keek onschuldig als of hij er niks van wist hoewel hij precies wist wanneer en hoe laat maar dat hield hij liever geheim nu. Hij wou Luna laten zien hoe ze echt was en niet dat ze zich voorbereid had. 'En trouwens als je mij een toverstaf geeft zal ik niet meer zo rustig zijn zo als ik nu ben.' Hij kuste haar hals en zei toen uiteindelijk 'En ik kan me ook nauwelijks beheersen als jij in de buurt bent Luntje.' Toen hij dat zei kuste hij haar zachtjes op haar lippen en keek toen uit het raam 'Zullen we ergens heen gaan waar geen leerlingen komen?' vroeg hij fluisterend in haar oor. |
|
 | |
Luna Admin

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za feb 25, 2012 3:29 pm | |
| Hij haalde zijn schouders op 'Ik heb echt geen idee me ouders sturen wel een brief naar me wanneer ze kunnen.' Hij keek onschuldig als of hij er niks van wist hoewel hij precies wist wanneer en hoe laat maar dat hield hij liever geheim nu. Hij wou Luna laten zien hoe ze echt was en niet dat ze zich voorbereid had. 'En trouwens als je mij een toverstaf geeft zal ik niet meer zo rustig zijn zo als ik nu ben.' Hij kuste haar hals en zei toen uiteindelijk 'En ik kan me ook nauwelijks beheersen als jij in de buurt bent Luntje.' Toen hij dat zei kuste hij haar zachtjes op haar lippen en keek toen uit het raam 'Zullen we ergens heen gaan waar geen leerlingen komen?' vroeg hij fluisterend in haar oor. Ze lachte en gaf hem een kus. Soms kon hij echt stout zijn. Maar ze wist dat hij niet zo stout kon zijn als zij omwille van een familie traditie. Ach het woord familie betekende niet zoveel voor haar als het voor hem betekende. Zij had zowat elke traditie gebroken en had gezworen sinds de dood van haar ouders dat ze de rest van haar familie buiten haar broertje dan niet meer wilde zien. Ook de familie schatten en het landhuis had ze de rug toegekeerd. Ze was al het adele gedoe beu. Maar ze wilde niet aan haar jeugd vol pracht en praal denken. Ze was beter af zonder. En ooit zou ze Eron de echte waarheid vertellen. Ze was even in haar gedachten verzonken maar ontwaakte weer. En aan welke plek had je gedacht? _________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
Eron

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za feb 25, 2012 3:44 pm | |
| Ze lachte en gaf hem een kus. Soms kon hij echt stout zijn. Maar ze wist dat hij niet zo stout kon zijn als zij omwille van een familie traditie. Ach het woord familie betekende niet zoveel voor haar als het voor hem betekende. Zij had zowat elke traditie gebroken en had gezworen sinds de dood van haar ouders dat ze de rest van haar familie buiten haar broertje dan niet meer wilde zien. Ook de familie schatten en het landhuis had ze de rug toegekeerd. Ze was al het adele gedoe beu. Maar ze wilde niet aan haar jeugd vol pracht en praal denken. Ze was beter af zonder. En ooit zou ze Eron de echte waarheid vertellen. Ze was even in haar gedachten verzonken maar ontwaakte weer. En aan welke plek had je gedacht? Hij glimlachte even toen ze eindelijk ontwaakt was uit haar dag dromen, niet dat hij het heel erg vond ofzo. Wat dacht je van de plek bij de waterval? Hij keek haar vragend aan en liep toen naar het raam en deed die open en stak een hand naar haar uit. Hij pakte haar hand en samen sprongen ze naar beneden. Hij kwam recht op zijn voeten terecht en ving Luna op en begon rustig zo te lopen met Luna in zijn handen. |
|
 | |
Luna Admin

| Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za feb 25, 2012 4:12 pm | |
| Wat dacht je van de plek bij de waterval? Hij keek haar vragend aan en liep toen naar het raam en deed die open en stak een hand naar haar uit. Hij pakte haar hand en samen sprongen ze naar beneden. Hij kwam recht op zijn voeten terecht en ving Luna op en begon rustig zo te lopen met Luna in zijn handen. Luna lachte ja die plek was geweldig en het was hun plekje. Ze gaf hem een zoentje terwijl hij haar nog steeds droeg. Ze kwamen bij de waterval aan en ze sprong uit zijn armen en liep naar het water met hem aan haar hand. Kom op Eron mee het water in jij! Ze deed de knoopjes van zijn hemd los en sleepte hem mee het water in ze dook onder water en kwam achter zijn rug weer boven ze haakte haar armen rond zijn nek en gaf hem een zoen op zijn wang. 'k heb je! Riep ze blij. _________________  http://bloodshifters.actieforum.com/ |
|
 | |
| | So you are the guy who's dating my sis! [Eron] | |
|