IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

happy valentine sweetheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Luna
Admin

Aantal berichten: 340
Equi-Lords Points: 377
Registratiedatum: 26-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

BerichtOnderwerp: Re: happy valentine sweetheart   za feb 18, 2012 5:15 pm

Hij rende op haar af en viel neer op zijn knieën bij haar hoofd en sprak bezorgd 'Luna hoor je me? Probeer in je mensen vorm te veranderen zo kan ik je niet weg brengen zo dat ik je in me kamer kan verzorgen.' Hij keek naar bezorgd aan en keek naar de plek waar bloed vandaan kwam. Luna staarde hem aan waarom wilde hij haar helpen? Ze wilde hem net afschrikken zodat hij veilig zou zijn. Luna wilde niet terug veranderen maar haar draken kant dacht daar anders over hij had een natuurlijk overleving instinct. Ze veranderde terug en nu zag je haar wonden pas echt. Overal zaten blauwe plekken en uit haar buik sijpelde bloed. Ze keek naar Eron. Ga weg Eron laat me sterven! Zei ze met een zwakke stem. De wereld zou beter af zijn zonder haar. Ze bevroor haast buiten haar draak had het niet gemerkt maar als mens zonder haar jurk...

http://bloodshifters.actieforum.com/
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Eron

Aantal berichten: 181
Equi-Lords Points: 280
Registratiedatum: 03-02-12
Leeftijd: 14

Equi-Lords Profile
Partner: Luna, je bent alles voor me!
Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige

BerichtOnderwerp: Re: happy valentine sweetheart   za feb 18, 2012 5:25 pm

Luna staarde hem aan waarom wilde hij haar helpen? Ze wilde hem net afschrikken zodat hij veilig zou zijn. Luna wilde niet terug veranderen maar haar draken kant dacht daar anders over hij had een natuurlijk overleving instinct. Ze veranderde terug en nu zag je haar wonden pas echt. Overal zaten blauwe plekken en uit haar buik sijpelde bloed. Ze keek naar Eron. 'Ga weg Eron laat me sterven!' Zei ze met een zwakke stem. De wereld zou beter af zijn zonder haar. Ze bevroor haast buiten haar draak had het niet gemerkt maar als mens zonder haar jurk... Hij bekeek haar wond, het was niet diep maar wel lang. Eron liet zijn handen onder haar oksels en knieën en tilde haar voorzichtig op 'geen zorge meisje van me!' Zei hij rustig en begon snel terug naar zijn kamer te lopen. Net voordat ze bij zijn raam aankwamen plukte hij een cape uit een bosje die daar voor hem lag en gooide het over haar heen. Gelukkgi was het raam niet heel hoog en de raam stond nog open dus klom hij naar binnen en legde hij haar op zijn bed en zocht snel naar zijn ehbo koffer en pakte toen zijn toverstok en prefelde een spreuk op de wond zo dat hij dicht groeide. Toen dat gedaan was pakte hij wat spullen om haar wond goed schoon te maken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Luna
Admin

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: happy valentine sweetheart   za feb 18, 2012 5:36 pm

Hij bekeek haar wond, het was niet diep maar wel lang. Eron liet zijn handen onder haar oksels en knieën en tilde haar voorzichtig op 'geen zorge meisje van me!' Zei hij rustig en begon snel terug naar zijn kamer te lopen. Ze maakte zich geen zorgen Net voordat ze bij zijn raam aankwamen plukte hij een cape uit een bosje die daar voor hem lag en gooide het over haar heen. Luna kon het niet ontkennen dat ze het langs één kant leuk vond dat ze in zijn armen lag maar langs de andere kant was ze ook kwaad,kwaad op zichzelf dat ze weer in een mens was veranderd. Gelukkig was het raam niet heel hoog en de raam stond nog open dus klom hij naar binnen en legde hij haar op zijn bed en zocht snel naar zijn ehbo koffer en pakte toen zijn toverstok en prefelde een spreuk op de wond zo dat hij dicht groeide. Toen dat gedaan was pakte hij wat spullen om haar wond goed schoon te maken. Luna lag bewegingloos op het bed en staarde Eron aan. Waarom heb je me niet achtergelaten? Waarom heb je me niet laten sterven?! Zei ze met een lichte kwade ondertoon.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: happy valentine sweetheart   zo feb 19, 2012 10:30 am

Luna lag bewegingloos op het bed en staarde Eron aan. Waarom heb je me niet achtergelaten? Waarom heb je me niet laten sterven?! Zei ze met een lichte kwade ondertoon. Hij zei lang niks omdat hij bezig was om bloed weg te halen van haar vroegere wond. Toen hij het kom met rode watten op zijn nacht kasje legde keek hij haar boos aan'ten 1e ik kan geen meisje die gewond zijn buiten laten liggen en ten 2e Luna ik hou van je ook al ben je soms zo stom om jezelf te verwonden en het maakt me niks uit of je een monster bent of neit, ik weet dat je diep van binnen het leukste meisje bent op de wereld.' Toen hij dat zei liep hij naar zijn kast en zoch beneden naar een plastik tas die hij per ongeluk had gekregen toen hun ouders nieuwe kleren naar hun toe stuurde had hij die van zijn zus gekregen. Luna had wel het zelfde maat dus pakte hij een witte tas en gaf het aan haar 'hier deze kun je aan doen...Ik heb het toch niet nodig.' Binnen lag een simpele witte jurk waar zijn zusje zo van hield.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Luna
Admin

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: happy valentine sweetheart   zo feb 19, 2012 11:14 am

Hij zei lang niks omdat hij bezig was om bloed weg te halen van haar vroegere wond. Toen hij het kom met rode watten op zijn nacht kasje legde keek hij haar boos aan 'ten 1e ik kan geen meisje die gewond zijn buiten laten liggen en ten 2e Luna ik hou van je ook al ben je soms zo stom om jezelf te verwonden en het maakt me niks uit of je een monster bent of neit, ik weet dat je diep van binnen het leukste meisje bent op de wereld.' Toen hij dat zei liep hij naar zijn kast en zoch beneden naar een plastik tas die hij per ongeluk had gekregen toen hun ouders nieuwe kleren naar hun toe stuurde had hij die van zijn zus gekregen. Luna had wel het zelfde maat dus pakte hij een witte tas en gaf het aan haar 'hier deze kun je aan doen...Ik heb het toch niet nodig.' Binnen lag een simpele witte jurk waar zijn zusje zo van hield. Luna trok de jurk aan en ging op het bed zitten. Ze zuchtte. Oké Eron ik zal mezelf niet meer verwonden maar enkel omdat ik jou anders pijn doe. Nu wist ze dat hij haar echt niet zou laten vallen en dat hij pijn leed als ze zichzelf verwonde. Ze wreef over haar buik waar de wond bijn dicht gegroeid was.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: happy valentine sweetheart   zo feb 19, 2012 12:21 pm

. Luna trok de jurk aan en ging op het bed zitten. Ze zuchtte. Oké Eron ik zal mezelf niet meer verwonden maar enkel omdat ik jou anders pijn doe. Nu wist ze dat hij haar echt niet zou laten vallen en dat hij pijn leed als ze zichzelf verwonde. Ze wreef over haar buik waar de wond bijn dicht gegroeid was. Hij glimlachte kort naar haar en ging naast haar op bed zitten en leunde met zijn rug tegen het muur, deze jonge was dood op door de hele dag. eerst meost hij vreselijk vroeg opstaan en daarna had hij een hele avontuur met Luna, En de bal en nu dit nog. Hi jwas dood op en hij glimlachte naar luna, wat zag ze er toch schattig uit in dat jurk. Met deze gedachten viel hij in een rustige slaap.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Luna
Admin

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: happy valentine sweetheart   zo feb 19, 2012 12:49 pm

Hij glimlachte kort naar haar en ging naast haar op bed zitten en leunde met zijn rug tegen het muur, deze jonge was dood op door de hele dag. eerst meost hij vreselijk vroeg opstaan en daarna had hij een hele avontuur met Luna, En de bal en nu dit nog. Hi jwas dood op en hij glimlachte naar luna, wat zag ze er toch schattig uit in dat jurk. Met deze gedachten viel hij in een rustige slaap.
Eron kwam bij haar op bed zitten en viel in slaap. Luna gaf hem een kus op zijn voorhoofd en stopte hem in. Toen stond ze zachtjes recht en liep uit zijn kamer ze moest nu even alleen zijn en hij moest rusten de arme jongen was helemaal uitgeput en dat was haar schuld ja hij moest rusten desnoods bond ze hem vast aan zijn bed.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

happy valentine sweetheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Similar topics

-
» happy b day to.....mij
» Happy Valentines Day!
» [Deck Review] The Fastest Ride to Victory!
» Happy Eid al-Adha
» Dueling Network Intro Music January 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Academy :: De Slaapzalen :: Slaapzaal Jongens-